Vanguard MZ-61225C
Vanguard MZ-61225C

Vanguard MZ-61225C

Popis produktu Malý, lehký, zkrátka dalekohled, který vás může doprovázet v kapse. Navzdory těmto vlastnostem se jedná o solidně výkonný monokulár s proměnným ohniskem zhotovený v robustním kovovém těle. Tato pevná skořápka má potah z pryže, a tak se bude dobře držet. Vezměte si ho s sebou a pozorujte vzdálené krásy přírody s pohledem, jenž vám odhalí pro samotné oko těžko viditelné detaily. Technické parametry Zvětšení: 6x až 12x Průměr…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Vanguard MZ-61225C
Výrobce: VANGUARD
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Popis produktu Malý, lehký, zkrátka dalekohled, který vás může doprovázet v kapse. Navzdory těmto vlastnostem se jedná o solidně výkonný monokulár s proměnným ohniskem zhotovený v robustním kovovém těle. Tato pevná skořápka má potah z pryže, a tak se bude dobře držet. Vezměte si ho s sebou a pozorujte vzdálené krásy přírody s pohledem, jenž vám odhalí pro samotné oko těžko viditelné detaily. Technické parametry Zvětšení: 6x až 12x Průměr objektivu: 25 mm Hranol: Střechový Zorné pole: 4° ~ 2,4° (70 m ~ 42 m / 1000 m) Oční reliéf: 8 mm Nejbližší zaostřovací vzdálenost: 0,35 m Systém ostření: Centrální zaostřování Ošetření čoček: Plné vrstvy na čočkách Rozměry: 115 x 35 mm Hmotnost: 125 g Vanguard dalekohled MZ-61225C. Monokuláry řady MZ jsou kompaktní a lehké, vhodné pro cestování. Mají kovové tělo, velké přiblížení a zoom objektiv. - 2letá záruka - Lehký - Kompaktní - Výsuvné očnice Power: 6~12 Diameter of objectives: 25 mm Prism Type: Střechový Voděodolnost: Ne View Angle: 4°~2.4° Field of View m@1000m: 70~42 m/1000 m Eye Relief: 8 mm Near focus(m): 0.35m Focus System: Centrální zaostřování Lens coating: Plné vrstvy na čočkách Phase coating: Ne Dimensions (L x W): 115 x 35 mm Weight (g): 125

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.